Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Покриття мережі
     
 
01.01.19
Виконано редизайн сайту.

20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - Цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

16.10.09
Відкрилися нові пункти продажу карт поповнення.

17.08.09
З'явилася можливість здійснювати платежі за допомогою картки Visa або MasterCard прямо на сервері статистики

27.04.09
Новий номер служби технічної підтримки (067)-564-08-90.
Працює цілодобово.

 


Володіючи великим покриттям в місті Дніпро, наша компанія безперервно розвиває мережу зв'язку, збільшуючи покриття і підключаючи до мережі Інтернет все нових і нових користувачів.

Щоб підключитися до Інтернет, будь ласка, заповніть заявку на підключення і наші менеджери обов'язково з вами зв'яжуться для узгодження зручних для вас термінів підключення.

Уточнити наявність можливості підключення у Вашому будинку або залишити заявку на підключення, Ви можете в зручний для Вас час, звернувшись до служби технічної підтримки за телефонами:
(056)-731-99-11, (067)-564-08-90, (093)-781-13-13, (050)-450-39-11,
або за подомогою пошти - support@trifle.net.


Як відбувається порядок підключення до Інтернет?

Для того, щоб підключитися до мережі Інтернет, Вам необхідно подати заявку на підключення (укласти договір).
Для цього можна скористатися одним з таких способів:

1. Оформити заявку через сайт.
Для підключення Інтернету Ви можете скласти онлайн-заявку на сайті компанії.




Залишаючи заявку Вам необхідно залишити наступні дані:
1.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
1.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
1.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
1.4. Серія та номер паспорта;
1.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


2. Подати заявку в телефонному режимі (за номерами вказаними вище).
Зателефонувати за цими номерами Ви можете в будь-який час. Вам відповість співробітник технічної підтримки, якому потрібно буде повідомити наступне:
2.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
2.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
2.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
2.4. Серія та номер паспорта;
2.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


3. Оформити заявку в офісі компанії (за адресою: пр.Гагаріна, б.7, п.61).
Тут Ви отримаєте консультацію з усіх питань, а також допомогу у виборі тарифу і в складанні заяви на пiдключення.
Увага! Для подачі заявки в офісі, Вам необхідно мати з собою паспорт і ІПН.


Незалежно від того яким способом Ви подали заявку на підключення, впродовж 3-х робочих днів після оформлення заявки фахівці компанії зв'яжуться з Вами і відвідають Вас в призначений час для підключення Інтернету та проведення робот з налаштувань пiдключення. 

Підключення проводиться безкоштовно, за умови внесення авансового платежу в розмірі 200 грн, який повністю зараховується на Ваш особовий рахунок.
 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2019 Trifle