Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Допомога
     
 
13.05.2019
Увага! З 01 червня 2019 року абоненти, що працюють за старими тарифами з абонплатою менше 79 грн/мiс., будуть переведені на тариф "Лайт"" згідно діючих тарифів.

01.01.19
Виконано редизайн сайту.

20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - Цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

16.10.09
Відкрилися нові пункти продажу карт поповнення.

17.08.09
З'явилася можливість здійснювати платежі за допомогою картки Visa або MasterCard прямо на сервері статистики

27.04.09
Новий номер служби технічної підтримки (067)-564-08-90.
Працює цілодобово.

 

Як мені налаштувати VPN-з'єднання?
Зайдіть в розділ Підтримки і виберіть свою операційну систему.

Якщо я оплатив суму, відповідну абонентській платі іншого тарифного плану, чи означає це, що я автоматично перейду на інший тарифний план?
Ні. Незалежно від суми Вашої оплати, Ви працюєте на обраному тарифному плані до тих пір, поки не сформуєте заявку на зміну тарифного плану (за допомогою серверу статистики, або дзвiнком у абонентский вiддiл). Також звертаємо Вашу увагу, що при зміні умов надання послуг, зміна тарифних планів абонентів може бути проведена автоматично, з попереднім повідомленням, згідно з відповідними пунктами договору.

Як я можу змінити свій тарифний план?
Швидкий і простий варіант - на сервері статистики. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на www.stat.trifle.net. Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш балансі і наявних сервісах.
Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти за посиланням «Замовити зміну тарифу», розташованої поруч з назвою поточного тарифного плану. У вікні, потрібно вибрати зі списку тарифний план, на який Ви хочете перейти, і натиснути кнопку «Підтвердити».
Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану ще одним способом: повідомити представника абонентського відділу. Для цього абоненту необхідно прийти в офіс з документом, що засвідчує його особу, або зателефонувати за номером: .
Зміна тарифного плану відбувається 1-го числа місяця, наступного за місяцем формування заявки.

Чи повинен я поповнювати рахунок в якісь певні дні кожного місяця?
Ні, здійснювати поповнення рахунку можна в будь-який день. Ви маєте можливість стежити за станом Вашого особового рахунку на сервері статистики та вносити оплату, якщо наближається момент вичерпання коштів. Необхідно розуміти, що коли на особовому рахунку закінчуються гроші, користуватися нашими послугами Ви не можете (договір автоматично блокується до тих пір, доки Ви не зробите платіж).

Оплата послуг здійснюється наступним чином:
  • платіж за допомогою карти Visa або MasterCard (здійснюється не виходячи з дому - потрібно лише зайти на сервер статистики);
  • поповнення "Особового Рахунку" за допомогою платіжних терміналів ПриватБанку або за допомогою додатку "Приват24".
    Якщо Вам необхідна допомога в поповненні (за допомогою платіжних систем ПриватБанку) перейдіть за посиланням - допомога в оплаті;
  • оплата в найближчому відділенні будь-якого банку.
Який пароль необхідно ввести, щоб потрапити в систему статистики (особистий кабiнет)?
Для входу на сервер статистики (особистий кабiнет) Вам необхідні ім'я користувача та пароль, якi були видані Вам при реєстрації (оформленнi договору).

Де я можу змінити пароль для свого VPN-з'єднання, входу на статистику або інших сервісів?
Спочатку Вам необхідно авторизуватися на сервері статистики - www.stat.trifle.net. Після успішної авторизації Ви потрапляєте на сторінку, яка містить дані про Ваш балансі і наявних сервісах. Змінити пароль на будь-який з сервісів можна, клацнувши мишкою на відповідний йому логін. У вікні, необхідно двічі ввести новий пароль і натиснути кнопку «Зберегти».

Як налаштувати програму для прийому пошти?
Якщо Ви використовуєте в якості поштового клієнта програми Microsoft Outlook або Outlook Express, то необхідно виконати наступні операції (якщо ви запустили програму в перший раз, то перші 2 пункту виконувати нетреба):
1) Запускаємо програму, заходимо в меню «Сервіс», вибираємо поле «Облікові записи»;
2) Натискаємо «Додати» -> «Пошта ...»;
3) Вказуємо ті параметри які запитує майстер установки (наприклад ваше ПІБ, адреса електронної пошти тощо);
4) Коли доходимо до вікна, де запитується «сервер вхідних повідомлень POP3», то необхідно вказати - pop3.apex.dp.ua;
5) В якості «сервера вихідних повідомлень SMTP» вказуємо - smtp.apex.dp.ua;
6) Далі вказуємо ім'я облікового запису (то що Ви вказали перед @email.dp.ua) і пароль який Ви вказали при створенні поштової скриньки;
7) Обираємо спосіб підключення «через локальну мережу»;
8) Натискаємо «Виконано» і закриваємо вікно «Облікові записи»;
Тепер ви можете перевірити Вашу поштову скриньку, натиснувши на кнопку «Доставити» або відправити повідомлення натиснувши на кнопку «Створити повідомлення».

Якщо Вам необхiдна допомога в налаштуваннi TheBat! або ThunderBidr, Ви можете перейти за посиланням - Налаштування найбільш часто використовуваних поштових програм.

Чи можу я перевіряти свою пошту за допомогою мобільного телефону?
Так! В web-браузері Вам необхідно набрати наступну адресу: webmail.trifle.net?login:password де login - це Ваше ім'я користувача, а password - це пароль для Вашої поштової скриньки.
Або просто перейти за посиланням - webmail.trifle.net.

Що таке «Глобально-маршрутизуючий IP-адрес» і чи потрібен вiн мені?
Необхідність в «Глобально-маршрутизуючий IP-адреси» може виникати у випадках:
  • використання на вашому домашньому комп'ютері додаткового серверного програмного забезпечення (наприклад, для підтримки web-сайту, доступного за межами домашньої мережі);;
  • роботи з ресурсами, в правилах роботи з якими (правилами конкретних ресурсів, сформованих їх власниками) потрібне обов'язкове використання глобально-маршрутизуйчий IP-адреси.

Для чого «Глобально-маршрутизуючий IP-адрес» НЕ потрiбен:
  • для відвідування сайтів;
  • для отримання інформації з Інтернет і скачування файлів;
  • для перегляду відео та прослуховування музики;
  • для роботи з поштою;
  • для спілкування в форумах і чатах;
  • для спілкування в соціальних мережах;;
  • для ігор;
  • для роботи в ICQ/Jabber/Skype и т.д.

Тобто, використання глобально-маршрутизуючий IP-адреси обгрунтовано лише при виконанні ряду вельми специфічних завдань (або наявності відповідних вимог на відвідуваних ресурсах) і практично завжди не є необхідним.

Рекомендуємо до прочитання

 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2019 Trifle