Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Допомога | Поширенi помилки VPN-підключення
       
 
27.01.2021
Увага! З 01 березня 2021 року вступають в силу нові тарифи.
Детальніше в розділі - новини.

17.03.2020
Увага! Шановні абоненти, на період карантину обслуговування клієнтів здійснюватиметься дистанційно.
Офіс закритий для відвідувачів.
Детальна iнформацiя у пунктi новини.
Дякуємо за розуміння.
З повагою ТОВ НВП "Трайфл".

13.05.2019
Увага! З 01 червня 2019 року абоненти, що працюють за старими тарифами з абонплатою менше 79 грн/мiс., будуть переведені на тариф "Лайт" згідно діючих тарифів.

01.01.19
Виконано редизайн сайту.

20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

   
Основнi (поширенi) помилки:

Якщо при запуску VPN-з'єднання виникла помилка, то Вам необхідно запам'ятати її тризначний код. Як правило, помилки мають код виду: 
6хх - помилки, пов'язані з некоректним введенням пароля, імені або вибору типу протоколу зв'язку, і говорять про те, що мережа працює, але необхідно перевірити дані, що вводяться (найчастiші помилки - 629, 691),
7хх - помилки, пов'язані з некоректними налаштуваннями з'єднання, і говорять про те , що мережа працює, але необхідно перевірити налаштування,
8хх - помилки, пов'язані з проблемами в налаштуванні мережі або відсутністю підключення до мережі. У випадку виникнення помилок цієї серії зв'яжіться з нашою службою підтримки за номерами: (056)-731-99-11, (067)-564-08-90, (093)-781-13-13, (050)-450-39-11.

Нижче наведені розшифровки деяких кодів:


А тепер бiльш детальнiшi пояснення за основними видами помилок:

Означає, що сервер виявив в запиті клієнта синтаксичну помилку. У разi виникнення такої помилки необхiдно виконати наступнi дії:

1. Відключити міжмережевий екран (брандмауер) або програми, що впливають на мережеву активність i безпеку.
2. Спробувати оновити поточний браузер або використати інший.
3. Поставити налаштування браузера за замовчуванням і обнулити всі збережені файли, сертифікати та інше, тобто видалити все, що пише браузер на диск.

1. Відсутній файл RASPHONE.PBK у {папка (диск) з Windows}/system32/RAS або ... Documents and Settings/{Ваш облiковий запис або всі користувачі}/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk, а якщо навіть і є, то перейменуйте його в щось інше, наприклад RASPHONE.OLD, ще можна запустити rasphone.exe, це може допомогти.
2. Ввiмкнена заборона на створення підключення. Необхiдно дозволити користувачам створювати нові підключення. Пуск -> Виконати -> gpedit.msc і там розбиратися.
3. Заборонено доступ до папки Documents and Settings/ All Users/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk. Необхiдно відкрити доступ до папки. Але швидше за все проблему вдасться вирішити таким чином: зняти вiдмiтку з пункту "Тільки для читання" у властивостях файлу Rasphone.pbk.

1. Немає грошей (фiнансове блокування).
2. Неправильний логін або пароль.
3. Неправильно зазначений в налаштуваннях сервер VPN.
4. Наявне користувацьке або адміністративне блокування в системі статистики.

Можливі причини:

1. Брандмаузер блокує вихідні запити на VPN з'єднання, що в принципі трапляється, але не так часто.

2. Запит з якої-небудь причини не доходить до сервера, тобто, можливо, шлюз Вашого сегменту не пропускає запит в силу навантаження або збою на серверi. Що теж може траплятися, але дуже-дуже рідко.

3. Сервер відправляє відповідь про неможливість підключитися, тому що в даний момент спостерігається велика кількість одночасних спроб з'єднання.

Можливі виправлення:

1. Перевірити, чи працює локальна мережа в цей момент часу.
2. Перевірити проходження сигналу командою "ping" до Вашого шлюзу.

Натисніть кнопку "Пуск" -> "Виконати". У рядку введіть команду.

Приклад:

ping 172.17.0.1
де в даному випадку 172.17.0.1 - адреса шлюзу.
Адресу шлюзу Ви можете дізнатися на останній сторінці договору або через службу техпідтримки. Якщо в розгорнутому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданий вузол недоступний" або "Перевищено інтервал очікування дла запиту", можливо, проблеми у Вас на комп'ютері або на лінії. Якщо піде відповідь від вузла із зазначеною швидкістю (зазвичай це відбувається швидко і віконце швидко зникає), то, швидше за все, проблема у Вашому комп'ютері. У будь-якому випадку, перевірте перший пункт (1) і виконайте дії, якi зазначенi у пунктi три (3). 
3. Перезавантажити свій комп'ютер.

Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи включено "Підключення по локальній мережі", чи справна мережева карта, чи справний мережевий кабель, чи не виставлено в налаштуваннях IP-з'єднання якусь певну IP-адресу (повинно бути "Отримати автоматично").

Ви неправильно налаштували VPN-з'єднання для доступу до мережi Інтернет. Швидше за все, в налаштуваннях TCP/IP з'єднання VPN Ви прописали якусь IP-адресу, а вона повинна виділятися автоматично.

 

Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і на вкладці "Мережа" зі списку "Тип VPN" оберіть "Автоматично". Спробуйте повторно підключитися.

 

Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і у вкладці "Безпека" відключіть пункт "Шифрування даних".

 

Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, спробуйте перевстановити (переналаштувати) VPN-з'єднання. Перевірте Ваш комп'ютер на предмет наявності вірусів. Видаліть нещодавно встановлені програми або скасуйте недавні зміни в налаштуваннях Windows, якщо такі були.

 

Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, то видаліть та заново створіть (налаштуйте) VPN з'єднання.

 

Перезавантажте комп'ютер і переконайтеся, що локальна мережа нормально функціонує на Вашому комп'ютері. Якщо помилка не зникає, то звертайтеся в службу техпідтримки. Крім того, помилка може бути викликана нестачею ресурсів (пам'яті) на Вашому комп'ютері. Спробуйте закрити поточні програми.

 

Зачекайте кілька хвилин. Якщо підключення не встановилося і при повторному підключенні помилка повторюється, перезавантажте комп'ютер.

У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека" - має бути вибрано "Звичайні (рекомендовані параметри)" і повинна бути знята відмітка "Потрібно шифрування даних (інакше відключатися)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте підключитися ще раз. Перевірте налаштування Вашого брандмаузера, і, якщо не впевнені в їх правильності, відключіть його.


Повернутися до пункту "Допомога"
 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2021 Trifle