Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Перший Інтернет-провайдер Дніпра

    Більше 25 років провайдингу

    Низькі тарифи

    Від 130 грн/міс
    Ще вигідніше, ще дешевше.
    Безкоштовне підключення*
    Вигідна лінійка тарифів
    Зручні способи оплати
    24/7/365 технічна підтримка
    Підключитися!

    Переваги Домашнього інтернету від Trifle

    Чому "Трайфл"?

    З турботою
    про Вас
    Нові технології і стабільний сигнал
    Низькі тарифи
    Висока швидкість до 300 Мбіт/с
    Служба підтримки 24/7/365
    Безлімітний Інтернет
    Низькі тарифи
    Додаткові послуги
    Безкоштовне підключення*
    Потокове HD-відео, серфінг та ігри
    Підключитися!

    Мережа Trifle

    Тільки якісний Інтернет-зв'язок

    Ви хочете встановити вдома більш швидший Інтернет? Вас не влаштовують тарифи Інтернет провайдерів? Мережа Трайфл пропонує безлімітний Інтернет у Дніпрі та найвигідніші тарифи серед провайдерів.
    Заповніть заявку на підключення
    і підключіть високошвидкісний Інтернет від мережі Трайфл прямо зараз!
    Підключитися!

    Безлімітні тарифи для багатоквартирних будинків:

    Лайт

    • Швидкість до 80 Мбіт/c
    • Симетричний канал
    • Безлімітний трафік
    • Динамічна IP-адреса
    • Безкоштовне підключення*
    всього за

    130 грн/міс

    Замовити

    Супер

    • Швидкість до 100 Мбіт/c
    • Симетричний канал
    • Безлімітний трафік
    • Динамічна IP-адреса
    • Безкоштовне підключення*
    всього за

    150 грн/міс

    Замовити

    Гіпер

    • Швидкість до 300 Мбіт/c
    • Симетричний канал
    • Безлімітний трафік
    • Статична IP-адреса
    • Безкоштовне підключення*
    всього за

    360 грн/міс

    Замовити


    Як підключити Інтернет?

    Заявка на підключення +38(056)-731-99-11
    Залиште заявку на безкоштовне підключення

    1 крок ◄
    У зручний для Вас час ВИЇЗД
    Наші фахівці приїдуть до
    Вас

    2 крок ◄
    Початковий платіж ОПЛАТА
    Оплата зручним для Вас
    способом

    3 крок ◄

    Наша компанія вважається піонером в сфері інтернет-технологій:

    ... 1994 - 1999 рр.
    • Real-time відео в Інтернет - 1994 р.
    • Пошукова система "Сервер Законів України"" - 1994 р.
    • Пошукова система - каталог ресурсів "Куди піти?" - 1995 р.
    • Довідник Підприємств СНД - 1995 р.
    • Біллінгова система ISP - 1996 р.
    • Супутниковий канал 2Мб - 1998 р.
    • Бездротова мережа передачі даних - 1999 р.
    ... 2000 - 2021 рр.
    • Програмний комплекс підтримки VoIP - 2000 р.
    • Система моніторингу і контролю IP мереж - 2001 р.
    • Введення в експлуатацію DSLAM концентраторів - 2002 р.
    • Система обліку та супроводу завдань - 2003 р.
    • Побудова MPLS backbone по Україні - 2007 р.
    • Введення в експлуатацію протоколу IPv6 - 2008 р.
    • Ми є офіційними партнерами компанії Cisco Systems

    Найпоширеніші питання

    • Як мені налаштувати VPN-з'єднання? Open or Close

      Перейдіть в розділ підтримки і оберіть свою операційну систему.

    • Де і як внести оплату за Інтернет?Open or Close

      Оплата послуг здійснюється наступним чином:

      ✓ платіж за допомогою карти Visa або MasterCard (здійснюється не виходячи з дому - потрібно лише зайти у особистий кабінет);


      ✓ поповнення "Особового Рахунку" за допомогою платіжних терміналів ПриватБанку або за допомогою додатку "Приват24".
      Якщо Вам необхідна допомога в поповненні (за допомогою платіжних систем ПриватБанку) перейдіть за посиланням - допомога в оплаті;


      ✓ оплата в найближчому відділенні будь-якого банку.

    • Чи можу я тимчасово призупинити послугу надання Інтернету?Open or Close

      Так, Ви можете припинити дію договору строком не менше ніж на 12 днів, 2 рази на рік.


      Щоб призупинити дію договору Ви можете повідомити представника абонентського відділу. Для цього абоненту необхідно прийти в офіс з документом, що засвідчує його особу, або зателефонувати за номерами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11,
      (050)-450-39-11.

    • Як я можу змінити свій тарифний план?Open or Close

      Швидкий і простий варіант - через особистий кабінет. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на www.stat.trifle.net.

      Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.


      Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти за посиланням «Замовити зміну тарифу», розташованого поруч з назвою поточного тарифного плану.
      У вікні, що відкрилося, потрібно обрати зі списку тарифний план, на який Ви бажаєте перейти, після чого натиснути кнопку «Підтвердити».


      Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану ще одним способом: повідомити представника абонентського відділу.
      Для цього абоненту необхідно прийти в офіс із документом, що засвідчує його особу, або зателефонувати за номерами:
      (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.


      Зміна тарифного плану відбувається 1-го числа місяця, наступного за місяцем формування заявки.

    Відповіді на інші питання Ви можете спробувати відшукати на сторінці "Допомога".
    Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання, то зверніться до технічної підтримки за номерами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.

    Інтернет у кожен дім

    Не роздумуйте ні хвилини, просто заповніть заявку прямо зараз та насолоджуйтеся високошвидкісним Інтернетом в найкоротші терміни


    Оформити заявку на підключення