Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Покриття мережі


    Володіючи великим покриттям в місті Дніпро, наша компанія безперервно розвиває мережу зв'язку, збільшуючи покриття і підключаючи до мережі Інтернет все нових і нових користувачів.


    Щоб підключитися до Інтернет, будь ласка, заповніть заявку на підключення і наші менеджери обов'язково з Вами зв'яжуться для узгодження зручних для Вас термінів підключення.


    Мережа нашої компанії розвивається досить динамічно і, навіть якщо Ваш будинок не підключений, можливо Ваш будинок вже знаходиться в черзі на підключення.
    Уточнити наявність можливості підключення у Вашому будинку або залишити заявку на підключення, Ви можете в зручний для Вас час, звернувшись до служби технічної підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11 , (050)-450-39-11, або за подомогою пошти - support@trifle.net.

    Як підключити Інтернет?

    Заявка на підключення +38(056)-731-99-11

    Залиште заявку на безкоштовне підключення


    1 крок ◄
    У зручний для Вас час ВИЇЗД

    Наші фахівці приїдуть до
    Вас


    2 крок ◄
    Початковий платіж ОПЛАТА

    Оплата зручним для Вас способом


    3 крок ◄

    Як відбувається порядок підключення до Інтернет?

    Для того, щоб підключитися до мережі Інтернет, Вам необхідно подати заявку на підключення (укласти договір).

    Для цього можна скористатися одним з таких способів:
    1. Оформити заявку через сайт. Для підключення Інтернету Ви можете скласти онлайн-заявку на сайті компанії.

    Залишаючи заявку Вам необхідно залишити наступні дані:
    1.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
    1.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
    1.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
    1.4. Серія та номер паспорта;
    1.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


    2. Подати заявку в телефонному режимі (за номерами вказаними вище).
    Зателефонувати за цими номерами Ви можете в будь-який час. Вам відповість співробітник технічної підтримки, якому потрібно буде повідомити наступне:
    2.1. П.І.Б., на кого буде укладатися договір;
    2.2. Адреса, за якою буде проводитися включення;
    2.3. Актуальний номер телефону за яким Вам передзвонить співробітник компанії з метою уточнення термінів підключення;
    2.4. Серія та номер паспорта;
    2.5. ІПН (ідентифікаційний номер платника податків).


    3. Оформити заявку в офісі компанії (за адресою: м.Дніпро, проспект Гагаріна, будинок 7, приміщення 61).
    Тут Ви отримаєте консультацію з усіх питань, а також допомогу у виборі тарифу і в складанні заяви на пiдключення.
    Увага! Для подачі заявки в офісі, Вам необхідно мати з собою паспорт і ІПН.



    Незалежно від того яким способом Ви подали заявку на підключення, впродовж 3-х робочих днів після оформлення заявки фахівці компанії зв'яжуться з Вами і відвідають Вас в призначений час для підключення Інтернету та проведення робот з налаштувань пiдключення.


    Підключення проводиться безкоштовно, за умови внесення авансового платежу в розмірі 200 грн, який повністю зараховується на Ваш особовий рахунок.