Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Допомога з оплатою послуг


    За допомогою веб-браузера перейдіть на сервер статистики (особистий кабінет), та виконайте вхід до свого особистого профілю (логін та пароль вказані в пам'ятці до договору).

    Увага! Вхід до серверу статистики можливий тільки для клієнтів нашої мережі.


    Після того, як Ви ввели логін та пароль для особистого кабінету, Ви потрапляєте на головну сторінку користувача, де можете отримати інформацію про стан рахунку та поточні сервіси, змінити налаштування та тарифний план.


    Оберіть закладку «Платежі» і зі списку, що знаходиться в лівому верхньому кутку закладки, пункт:

    а) «ICARD платіж», де Вам необхідно лише заповнити дані з ICARD картки, яку Ви придбали завчасно.

    б) «Платіж по банківській карті».

    Якщо Ви обрали «Платіж по банківській карті»? Ви побачите таблицю з назвою «Платіж по кредитній карті», в якій потрібно вказати інформацію щодо суми платежу (вибрати із запропонованих в таблиці варіантів).

    Після того, як обрали суму платежу, Ви повинні підтвердити готовність сплатити натисканням на кнопку «Провести платіж».


    З'явиться вікно повідомлення, де Ви зможете побачити раніше обрану суму платежу і подальші інструкції.

    Після уважного ознайомлення з даним попередженням, для продовження операції проведення платежу необхідно натиснути кнопку «Продовжити», а для того, щоб скасувати операцію, - кнопку «Скасування».


    Після натискання на «Продовжити» Ви автоматично перейдете до сторінки банку, який забезпечить проведення платежу.

    При оплаті необхідно вказати номер карти та її термін дії, а також CVV2/CVC2-код.

    Для введення CVV2/CVC2 подивіться на зворотний бік Вашої картки. На світлій смузі (там, де знаходиться Ваш підпис) Ви побачите 19-значне число. Перші 16 цифр цього числа повторюють номер Вашої картки, а останні три цифри - це і є тризначний код CVV2/CVC2.


    Увага!

    Звертаємо Вашу увагу, що з моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку:
    (Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).

    Сума грошей, що залишається на рахунку до моменту початку нового місяця, не обнуляється, а переходить на наступний період!



    Якщо Вам не вдалося оплатити послуги Intenet, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.



    Повернутися на головну, або до попереднього пункту