Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Налаштування поштової скриньки в Thunderbird


    Якщо Ви тільки встановили Mozilla Thunderbird, при першому запуску програми перед Вами відкриється вікно майстра налаштувань облікового запису поштової скриньки.
    Внизу зліва оберіть «Пропустити це і використовувати мою існуючу пошту».

    Для додавання облікового запису поштової скриньки, в верхньому меню програми оберіть пункт «Файл» -> «Створити» -> «Існуючий обліковий запис пошти ...», після чого перед Вами відкриється вікно «Налаштування облікового запису пошти».

    У вікні "Налаштування облікового запису пошти" заповніть наступні поля:
    - «Ваше ім'я» - ім'я, яке повинно відображатися одержувачу на Ваші листи;
    - «Адреса ел. пошти» - адресу Вашої електронної пошти;
    - «Пароль» - пароль до Вашої поштової скриньки.


    Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ви оберете «Запам'ятати пароль», пароль до Вашої поштової скриньки буде зберігатися у Вас на комп'ютері і, в разі зараження Вашого комп'ютера вірусом, даний пароль може виявитися в розпорядженні зловмисника. З цієї точки зору, більш безпечним є відключення "Запам'ятати пароль" і введення пароля при кожному запуску програми.


    Після заповнення полів натисніть кнопку «Продовжити».
    У наступному вікні доповніть інформацію про поштові сервера:
    - «Сервер вхідної пошти» - pop3.apex.dp.ua (доступні протоколи IMAPі POP3);
    - «Сервер вихідної пошти» - smtp.apex.dp.ua;
    - «Ім'я користувача» - Ваш логін для доступу до поштової скриньки.

    Після заповнення форми натисніть кнопку «Готово»



    Якщо Вам не вдалося налаштувати поштову програму, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.



    Повернутися на головну, або до попереднього пункту