Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Допомога

    Поширенi помилки VPN-підключення

    Якщо при запуску VPN-з'єднання виникла помилка, то Вам необхідно запам'ятати її тризначний код. Як правило, помилки мають код виду:
    6хх - помилки, пов'язані з некоректним введенням пароля, імені або вибору типу протоколу зв'язку, і говорять про те, що мережа працює, але необхідно перевірити дані, що вводяться (найчастiші помилки - 629, 691);
    7хх - помилки, пов'язані з некоректними налаштуваннями з'єднання, і говорять про те , що мережа працює, але необхідно перевірити налаштування;
    8хх - помилки, пов'язані з проблемами в налаштуванні мережі або відсутністю підключення до мережі.
    У випадку виникнення помилок цієї серії зв'яжіться з нашою службою підтримки за номерами:
    (056)-731-99-11, (067)-564-08-90, (093)-781-13-13, (050)-450-39-11.

    Нижче наведені розшифровки деяких кодів:

    • Помилка 400Open or Close

      Помилка 400 (Bad Request):

      Означає, що сервер виявив в запиті клієнта синтаксичну помилку. У разi виникнення такої помилки необхiдно виконати наступнi дії:
      1. Відключити міжмережевий екран (брандмауер) або програми, що впливають на мережеву активність i безпеку.
      2. Спробувати оновити поточний браузер або використати інший.
      3. Обрати налаштування браузера за замовчуванням і обнулити всі збережені файли, сертифікати та інше, тобто видалити все, що пише браузер на диск.

    • Помилки 600-603, 606-607, 610, 613-614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645Open or Close

      Помилки 600-603, 606-607, 610, 613-614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645:

      Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, спробуйте перевстановити (переналаштувати) VPN-з'єднання. Перевірте Ваш комп'ютер на предмет наявності вірусів. Видаліть нещодавно встановлені програми або скасуйте недавні зміни в налаштуваннях Windows, якщо такі були.

    • Помилки 604-605, 608-609, 615, 620Open or Close

      Помилки 604-605, 608-609, 615, 620 (Файл телефонної книги підсистеми віддаленого доступу Windows і поточна конфігурація Віддаленого Доступу до Мережі несумісні один з одним):

      Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, то видаліть та заново створіть (налаштуйте) VPN з'єднання.

    • Помилки 611-612Open or Close

      Помилки 611-612 (Внутрішня конфігурація мережі Windows некоректно налаштована):

      Перезавантажте комп'ютер і переконайтеся, що локальна мережа нормально функціонує на Вашому комп'ютері. Якщо помилка не зникає, то звертайтеся в службу техпідтримки. Крім того, помилка може бути викликана нестачею ресурсів (пам'яті) на Вашому комп'ютері. Спробуйте закрити поточні програми.

    • Помилка 617Open or Close

      Помилка 617 (Windows знаходиться в процесі підключення до Інтернету, або сталася внутрішня помилка Windows):

      Зачекайте кілька хвилин. Якщо підключення не встановилося і при повторному підключенні помилка повторюється, перезавантажте комп'ютер.

    • Помилка 619Open or Close

      Помилка 619 (Неправильно налаштовані параметри безпеки VPN з'єднання, VPN-трафік блокується на шляху до шлюзу, або налаштування VPN не набрали чинності):

      У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека" - має бути вибрано "Звичайні (рекомендовані параметри)" і повинна бути знята відмітка "Потрібно шифрування даних (інакше відключатися)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте підключитися ще раз. Перевірте налаштування Вашого брандмаузера, і, якщо не впевнені в їх правильності, відключіть його.

    • Помилка 624Open or Close

      Помилка 624 (проблема при підключенні до VPN):

      1. Відсутній файл "RASPHONE.PBK" у "{папка (диск) з Windows}/system32/RAS" або "... /Documents and Settings/{Ваш облiковий запис або всі користувачі}/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk", а якщо навіть і є, то перейменуйте його в щось інше, наприклад RASPHONE.OLD, ще можна запустити "rasphone.exe", це може допомогти.
      2. Ввiмкнена заборона на створення підключення. Необхiдно дозволити користувачам створювати нові підключення. "Пуск -> Виконати -> gpedit.msc" де необхiдно провести подальшi налаштування.
      3. Заборонено доступ до папки "/Documents and Settings/ All Users/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk". Необхiдно відкрити доступ до папки. Але швидше за все проблему вдасться вирішити таким чином: зняти вiдмiтку з пункту "Тільки для читання" у властивостях файлу "Rasphone.pbk".

    • Помилка 650Open or Close

      Помилка 650 (Сервер віддаленого доступу не відповідає):

      Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи включено "Підключення по локальній мережі", чи справна мережева карта, чи справний мережевий кабель, чи не виставлено в налаштуваннях IP-з'єднання якусь певну IP-адресу.

    • Помилка 691Open or Close

      Помилка 691 (проблема при підключенні до VPN):

      1. На Вашому особовому рахунку закінчилися гроші (фiнансове блокування);
      2. Неправильний логін або пароль;
      3. Неправильно зазначений в налаштуваннях сервер VPN;
      4. Наявне користувацьке або адміністративне блокування в системі статистики.

    • Помилка 735Open or Close

      Помилка 735 (Запитаний адреса був відкинутий сервером)

      Ви неправильно налаштували VPN-з'єднання для доступу до мережi Інтернет. Швидше за все, в налаштуваннях TCP/IP з'єднання VPN Ви прописали якусь IP-адресу, а вона повинна виділятися автоматично.

    • Помилки 741-743Open or Close

      Помилки 741-743 (Невірно налаштовані параметри шифрування):

      Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і у вкладці "Безпека" відключіть пункт "Шифрування даних".

    • Помилка 789Open or Close

      Помилка 789 (Обраний невірний тип VPN з'єднання):

      Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і на вкладці "Мережа" зі списку "Тип VPN" оберіть "Автоматично". Спробуйте повторно підключитися.

    • Помилка 800Open or Close

      Помилка 800 (проблема при підключенні до VPN):

      Можливі причини:
      1. Брандмаузер блокує вихідні запити на VPN з'єднання, що в принципі трапляється, але не так часто.
      2. Запит з якої-небудь причини не доходить до сервера, тобто, можливо, шлюз Вашого сегменту не пропускає запит в силу навантаження або збою на серверi. Що теж може траплятися, але дуже-дуже рідко.
      3. Сервер відправляє відповідь про неможливість підключитися, тому що в даний момент спостерігається велика кількість одночасних спроб з'єднання.

      Можливі виправлення:
      1. Перевірити, чи працює локальна мережа в цей момент часу.
      2. Перевірити проходження сигналу командою "ping" до Вашого шлюзу.
      Натисніть кнопку "Пуск" -> "Виконати". У рядку введіть команду.
      Приклад: "ping 172.17.0.1", де в даному випадку 172.17.0.1 - адреса шлюзу.
      Адресу шлюзу Ви можете дізнатися на останній сторінці договору або через службу техпідтримки. Якщо в розгорнутому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданий вузол недоступний" або "Перевищено інтервал очікування для запиту", можливо, проблеми у Вас на комп'ютері або на лінії. Якщо піде відповідь від вузла із зазначеною швидкістю (зазвичай це відбувається швидко і віконце швидко зникає), то, швидше за все, проблема у Вашому комп'ютері. У будь-якому випадку, перевірте перший пункт (1) і виконайте дії, якi зазначенi у пунктi три (3).
      3. Перезавантажити свій комп'ютер.