Технічна підтримка: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11

    Налаштування поштової скриньки в Outlook 97


    Після встановлення MS Office 97, в разі, якщо компонента Outlook була обрана до установки, щоб запустити майстер підключень необхідно клікнути на іконку «Microsoft Outlook».

    При запуску програми відкриється меню, в якому можна прочитати довідкову інформацію:

    Для того, щоб отримати довідку з налаштування роботи з поштою необхідно натиснути кнопку «Встановити поштові служби».
    Ви потрапите в довідкову службу Microsoft Outlook.

    Для того, щоб продовжити роботу, закрийте це вікно. Ви повернетеся до попереднього меню. Щоб почати установку пошти, відкрийте меню «Сервіс» і виберіть розділ «Служби».

    Для того, щоб створити обліковий запис, необхідно натиснути на кнопку «Додати».

    У вікні вибрати пункт «Пошта Інтернету» і натиснути «OK».

    Після чого відкриється вікно, в якому необхідно заповнити поля:
    - «Повне ім'я» (Ваше ім'я, яке буде використовуватися в якості підпису);
    - «Адреса електронної пошти» (де необхідно вказати Вашу адресу електронної пошти);
    - «Поштовий сервер Internet» (сервер, з якого Ви будете отримувати пошту, в даному випадку, цей сервер має назву pop3.apex.dp.ua);
    - «Ім'я облікового запису» (то, що написано в адресі електронної пошти до символу @);
    - «Пароль» (пароль облікового запису який вказувався при реєстрації).

    Для того, щоб вказати сервер, через який Ви будете відправляти пошту своїм респондентам, натисніть кнопку «Додатково ...» і впишіть назву pop3.apex.dp.ua в поле «Направляти всю витікаючу зовнішню пошту на сервер».

    Після чого збережіть внесені зміни, натиснувши «OK». Далі відкрийте вкладку «Підключення».

    Тут можна налаштувати спосіб підключення пошти до Інтернету:
    1. Якщо Ви встановите опцію «Через локальну мережу», то при запуску Outlook підключення до Інтернет автоматично проводитися не буде.
    2. Якщо Ви встановите опцію «Через модем» і вкажете яке підключення використовувати, то при запуску Outlook буде автоматично вироблятися підключення до мережі Інтернет.
    Ви також можете налаштувати частоту автоматичного підключення для забору пошти через пункт «Розклад».


    Надалі, для зміни налаштувань пошти, Ви можете зайти в меню «Сервіс», «Служби», «Пошта», «Інтернет«» і «Властивості».



    Якщо Вам не вдалося налаштувати поштову програму, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (056)-731-99-11, (067)-731-99-11, (073)-731-99-11, (050)-450-39-11.



    Повернутися на головну, або до попереднього пункту