Компанiя Покриття Цiни Ресурси Новини Контакти Документи Допомога
новини
домашнiй iнтернет
ресурси
     
Допомога | Поширенi помилки VPN-підключення
     
 
20.06.18
Увага! З 1 липня 2018 року змінюється вартість послуги "Глобально-маршрутизуєма IP-адреса".
Детальніше в розділі - Цiни

29.01.15
Новий спосіб оплати послуг доступу до мережі Інтернет - через платіжні системи ПриватБанку.

15.08.13
З 15 серпня вводяться в дію нові тарифи.

23.12.09
Виконано редизайн сайту.

16.10.09
Відкрилися нові пункти продажу карт поповнення.

17.08.09
З'явилася можливість здійснювати платежі за допомогою картки Visa або MasterCard прямо на сервері статистики

27.04.09
Новий номер служби технічної підтримки (067)-564-08-90.
Працює цілодобово.

 
Основнi (поширенi) помилки:

Якщо при запуску VPN-з'єднання виникла помилка, то Вам необхідно запам'ятати її тризначний код. Як правило, помилки мають код виду: 
6хх - помилки, пов'язані з некоректним введенням пароля, імені або вибору типу протоколу зв'язку, і говорять про те, що мережа працює, але необхідно перевірити дані, що вводяться (найчастiші помилки - 629, 691),
7хх - помилки, пов'язані з некоректними налаштуваннями з'єднання, і говорять про те , що мережа працює, але необхідно перевірити налаштування,
8хх - помилки, пов'язані з проблемами в налаштуванні мережі або відсутністю підключення до мережі. У випадку виникнення помилок цієї серії зв'яжіться з нашою службою підтримки за номерами: (056)-731-99-11, (067)-564-08-90, (093)-781-13-13, (050)-450-39-11.

Нижче наведені розшифровки деяких кодів:


А тепер бiльш детальнiшi пояснення за основними видами помилок:

Означає, що сервер виявив в запиті клієнта синтаксичну помилку. У разi виникнення такої помилки необхiдно виконати наступнi дії:

1. Відключити міжмережевий екран (брандмауер) або програми, що впливають на мережеву активність i безпеку.
2. Спробувати оновити поточний браузер або використати інший.
3. Поставити налаштування браузера за замовчуванням і обнулити всі збережені файли, сертифікати та інше, тобто видалити все, що пише браузер на диск.

1. Відсутній файл RASPHONE.PBK у {папка (диск) з Windows}/system32/RAS або ... Documents and Settings/{Ваш облiковий запис або всі користувачі}/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk, а якщо навіть і є, то перейменуйте його в щось інше, наприклад RASPHONE.OLD, ще можна запустити rasphone.exe, це може допомогти.
2. Ввiмкнена заборона на створення підключення. Необхiдно дозволити користувачам створювати нові підключення. Пуск -> Виконати -> gpedit.msc і там розбиратися.
3. Заборонено доступ до папки Documents and Settings/ All Users/Application Data/Microsoft/Network/Connections/Pbk. Необхiдно відкрити доступ до папки. Але швидше за все проблему вдасться вирішити таким чином: зняти вiдмiтку з пункту "Тільки для читання" у властивостях файлу Rasphone.pbk.

1. Немає грошей (фiнансове блокування).
2. Неправильний логін або пароль.
3. Неправильно зазначений в налаштуваннях сервер VPN.
4. Наявне користувацьке або адміністративне блокування в системі статистики.

Можливі причини:

1. Брандмаузер блокує вихідні запити на VPN з'єднання, що в принципі трапляється, але не так часто.

2. Запит з якої-небудь причини не доходить до сервера, тобто, можливо, шлюз Вашого сегменту не пропускає запит в силу навантаження або збою на серверi. Що теж може траплятися, але дуже-дуже рідко.

3. Сервер відправляє відповідь про неможливість підключитися, тому що в даний момент спостерігається велика кількість одночасних спроб з'єднання.

Можливі виправлення:

1. Перевірити, чи працює локальна мережа в цей момент часу.
2. Перевірити проходження сигналу командою "ping" до Вашого шлюзу.

Натисніть кнопку "Пуск" -> "Виконати". У рядку введіть команду.

Приклад:

ping 172.17.0.1
де в даному випадку 172.17.0.1 - адреса шлюзу.
Адресу шлюзу Ви можете дізнатися на останній сторінці договору або через службу техпідтримки. Якщо в розгорнутому DOS-вікні Ви побачите щось на зразок "Заданий вузол недоступний" або "Перевищено інтервал очікування дла запиту", можливо, проблеми у Вас на комп'ютері або на лінії. Якщо піде відповідь від вузла із зазначеною швидкістю (зазвичай це відбувається швидко і віконце швидко зникає), то, швидше за все, проблема у Вашому комп'ютері. У будь-якому випадку, перевірте перший пункт (1) і виконайте дії, якi зазначенi у пунктi три (3). 
3. Перезавантажити свій комп'ютер.

Недоступний сервер доступу в Інтернет. Перевірте, чи включено "Підключення по локальній мережі", чи справна мережева карта, чи справний мережевий кабель, чи не виставлено в налаштуваннях IP-з'єднання якусь певну IP-адресу (повинно бути "Отримати автоматично").

Ви неправильно налаштували VPN-з'єднання для доступу до мережi Інтернет. Швидше за все, в налаштуваннях TCP/IP з'єднання VPN Ви прописали якусь IP-адресу, а вона повинна виділятися автоматично.

 

Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і на вкладці "Мережа" зі списку "Тип VPN" оберіть "Автоматично". Спробуйте повторно підключитися.

 

Зайдіть в налаштування VPN з'єднання і у вкладці "Безпека" відключіть пункт "Шифрування даних".

 

Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, спробуйте перевстановити (переналаштувати) VPN-з'єднання. Перевірте Ваш комп'ютер на предмет наявності вірусів. Видаліть нещодавно встановлені програми або скасуйте недавні зміни в налаштуваннях Windows, якщо такі були.

 

Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, то видаліть та заново створіть (налаштуйте) VPN з'єднання.

 

Перезавантажте комп'ютер і переконайтеся, що локальна мережа нормально функціонує на Вашому комп'ютері. Якщо помилка не зникає, то звертайтеся в службу техпідтримки. Крім того, помилка може бути викликана нестачею ресурсів (пам'яті) на Вашому комп'ютері. Спробуйте закрити поточні програми.

 

Зачекайте кілька хвилин. Якщо підключення не встановилося і при повторному підключенні помилка повторюється, перезавантажте комп'ютер.

У властивостях VPN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека" - має бути вибрано "Звичайні (рекомендовані параметри)" і повинна бути знята відмітка "Потрібно шифрування даних (інакше відключатися)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте підключитися ще раз. Перевірте налаштування Вашого брандмаузера, і, якщо не впевнені в їх правильності, відключіть його.



Повернутися до пункту "Допомога"
 

 Трайфл
 Веб-пошта
 Secondary DNS





Особистий кабінет




Надіслати заявку
на пiдключення


 
       
       
       

Copyright © 2003-2019 Trifle